3 Aralık 2012 Pazartesi

Bugün




Senin için bir kaç adamla kavga ettim bugün; senden arta kalanları almak istediler diye, sövdüm hepsine. Senin için bir adamın kalbine yumruk attım bugün, içinde 'ben' varken üstelik. Senin için sokaklara tükürdüm bugün, vitrin camlarını tekmeledim. 
Geniş kaldırımlı sokaklarda koştum bugün senin için, Teleferiğe uzanan caddelerden geçtim. Gözleri fener gibi yanan bir kız çocuğu sevdim burnu sana benzediği için. Sana dokunamadıkları için çok sevdiğin ellerimi kanattım bugün, tükürdüm emip kanımı.
Yeşil kaplı defterlerimi siyaha boyadım bugün divit ucuyla, senin için. Senin için gökyüzüne baktım bugün, yağmur yağdırdım gözlerimden. Saçlarımdan bir tutam kesip yağmura bıraktım. Sigaramın ucuyla yaktım koca İstanbul'u bugün, senin için. Kollarımı açtım, dirseklerimi kanatırcasına, kilometrelerce bağırdım.
Haysiyeti metelik etmezlerin ciğerlerini muştaladım bugün küçük ellerimle, senin için. Rezalet çıkardım bugün can pazarında. Çiçeklere su verdim yine de geçerken, bize ait yalnızca onlar kalabilsin diye. 
Sübhanekeler, Rabbenalar ezberledim bugün senin için, koşup düşerken dizlerin yara olmasın diye. Dünyanın magmasına tükürdüm içimdeki ateşten kurtulmak için. 'La' notasını imha ettim şarkılar çalmasın diye bugün, senin için. 
Senin için seni yazdım bugün, yalnızca senin için.   kedilijelibon
                                         


2 yorum:

  1. Aşk'a aşık bir kadının dizelerini okuyorum zevkle.
    Yüreğine ve kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Öznur ablacım, bende senin güzel paylaşımlarını zevkle takip ediyorum.. Sarp'a öpücükler :)

    YanıtlaSil